OKJ képzések, szakképesítések

Válaszd ki a Neked tetsző szakképzést, és érdeklődj az oldalon elhelyezett űrlapokon!

Budapesti Pénzügyi-számviteli ügyintéző OKJ képzés

Miért a mi sulinkat válaszd? Mert...
  • Több, mint 20 éves képzési múlttal rendelkezünk.
  • A munkáltatók szívesen keresnek nálunk munkavállalókat!
  • Az oktatás során a tanulóknak teljes körű ügyintézésben segít az iskola ügyfélszolgálata. A képzésszervező és vizsgaszervező kollégáink szívüket, lelküket kiteszik a diákokért!
  • A tanáraink mindig a legfrissebb tudásanyagot biztosítják a tanulók számára.
  • Saját vizsgaszervezési jogosultsággal rendelkezünk és vizsgadíjaink nagyon kedvezőek!
  • A honlapunkon hiteles tájékoztatást adunk, nem titkolunk el semmilyen részletet az érdeklődők elől.
  • A tankönyveket kedvezményes áron beszerezzük a hallgatóknak!
  • Sikertelen vizsga esetén másik csoportban INGYENES pótórákat biztosítunk!
  • Az államilag elismert bizonyítvány mellé Europass bizonyítvány is igényelhető!
  • HAVIDÍJAS részletfizetési lehetőséget biztosítunk képzéseink díjainak befizetésére!
  • Munka és család mellett is könnyen elvégezheted a képzést.
  • Nálunk a tanulók a szakmai életük alapjait szerzik meg!
A budapesti Pénzügyi-számviteli ügyintéző képzés főbb adatai:
Pénzügyi-számviteli ügyintéző képzés OKJ száma:54 344 01
Szakmacsoport:Közgazdaság
Képzés időtartama:8 vagy 10 hónap
Oktatás helyszíne:Budapest VII. ker.
Komplex szakmai vizsgák várható díja:50.000 Ft
Modulzáró vizsgák várható díja:60.000 Ft
(10 X 6.000 Ft)
Tananyag ára:Kedvezményes!
Oktatás díja:125.000 Ft
Részletfizetési lehetőségek:1. Beiratkozáskor 25.000 Ft
2. Majd 5 x 20.000 Ft
Szakmai gyakorlat:Érdeklődj a részletekről!
Képzésre való jelentkezés feltétele:Érettségi végzettség
Minden képzésünkre RÉSZLETFIZETÉSI lehetőséget biztosítunk! A részletekről érdeklődj a tanfolyamra való jelentkezéskor!
A budapesti Pénzügyi-számviteli ügyintéző képzés ütemezése:
Időtartam:8 hónap10 hónap
Indulás:2015.11.16.2015.11.21.
Ütemezés:hétfő-szerda-péntek
17:30-20:45
szombat
8:30-14:30
Tanfolyam ára:125.000 Ft125.000 Ft

Figyelem!


Ez nem iskolarendszerű és nem ingyenes tanfolyam. Ez önköltséges, azaz fizetős képzés. A képzés árát a táblázatban találod.



Ez a képzés jelenleg nem indul, de folyamatosan bővítjük a képző partnereink sorát.

Ha találunk olyan oktatási intézményt, ahol ezen a helyszínen indul képzés, akkor e szöveg helyett egy jelentkezési űrlapot fog itt találni.

Kérjük, nézzen vissza később!


A budapesti Pénzügyi-számviteli ügyintéző OKJ képzés munkaterületének rövid leírása:
A pénzügyi-számviteli ügyintéző alkalmas a vállalkozások működésével összefüggő számviteli és pénzügyi feladatok elvégzésében való közreműködésre, részfeladatok önálló elvégzésére. A vállalkozás valamennyi pénzmozgással, illetve a pénzállomány-változással összefüggő nyilvántartásait vezeti, közreműködik az egyes pénzügyi műveletek előkészítésében, lebonyolításában, elszámolásában, kezeli az ehhez kapcsolódó iratanyagokat. Működő gazdálkodó szervezeten belül előkészíti és rögzíti az adott munkahely gazdasági eseményeit a helyi számviteli szabályok szerint, a gazdasági eseményeket kontírozza, a főkönyvi és az analitikus nyilvántartásokat vezeti, könyvviteli feladásokat készít.
A Pénzügyi-számviteli ügyintéző OKJ szakképesítéssel rendelkező képes:
  • közreműködni a vállalkozások alapításával, működtetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátásában,
  • elvégezni a bankszámlákkal kapcsolatos teendőket,
  • ellátni a házipénztárral kapcsolatos feladatokat,
  • ellátni az adókötelezettséghez kapcsolódó feladatokat,
  • adókötelezettségnek elektronikusan eleget tenni,
  • közreműködni a vállalkozásfinanszírozási feladatokban,
  • részt venni a befektetési döntések előkészítésében,
  • pénz- és hitelműveletekkel kapcsolatos ügyintézést végezni
  • könyvelési feladatokat ellátni,
  • értékesítéssel kapcsolatos feladatokat ellátni,
  • vezetni az analitikus nyilvántartásokat,
  • elszámolni a termelési költségeket,
  • közreműködni a különféle szabályzatok elkészítésében,
  • közreműködni a mérleg és az eredménykimutatás összeállításában,
  • számítógépes programcsomagokat használni,
  • irodai szoftvereket használni,
  • ellátni a projektek pénzügyi tervezését és menedzselését az előfinanszírozástól a program lezárásáig,
  • összegyűjteni az adatokat további feldolgozás céljából,
  • feladatai elvégzéséhez telefont, számítógépet, faxgépet, írógépet, íróeszközöket, irodaszereket, naptárt, bélyegzőket, fénymásolót használni,
  • munkaköréhez kapcsolódó hagyományos és digitális dokumentumokat készíteni és rendszerezni, iratkezelést végezni.



Ez a képzés jelenleg nem indul, de folyamatosan bővítjük a képző partnereink sorát.

Ha találunk olyan oktatási intézményt, ahol ezen a helyszínen indul képzés, akkor e szöveg helyett egy jelentkezési űrlapot fog itt találni.

Kérjük, nézzen vissza később!



 

Facebooktwittergoogle_pluspinterestrssby feather
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedintumblrmailby feather
Megosztás